Produktinformasjon er som den skjulte skatten på kistebunnen, smiler Pål Mittet. Han har satt seg fore å foredle «skattene» og å hjelpe bedrifter til å benytte vareinformasjonen bedre i arbeidet for mer handel og høyere salg. -Alle bedrifter jobber mye med vareinformasjon av mange slag og i mange medier, men benytter ikke informasjonen best mulig. Det er det vi skal bidra til. Alle som har forsøkt å etablere en E-handelsløsning vet at det er et stort arbeid som skal til for å få alle data, bilder og tilleggsinformasjon inn i en handelsløsning.
Illustrasjon (Xeris)

MI+

Illustrasjon (Xeris)

    • Publisert: 15 mai 2020
    • Tekst: KNUT SKOE
Problemet er sjelden at man har for lite informasjon, eller for den saks skyld for mye. Problemet er å holde all informasjon oppdatert og relevant distribuert til mottakere som kan nyttiggjøre seg den. Forretningsideen til Xeris og systemet X-trade er...
vil du lese denne og andre eksklusive artikler pa nett?

Er du allerede abonnent?

Som Abonnent Får du

Full tilgang til Skisport.no | Egen digital utgave + arkivsøk |
Tilgang til eksklusive + artikler, reportasjer, tester og intervjuer.

Print + Digital

469,-


ABONNER

Digital tilgang

399,-


ABONNER

1MND GRATIS

0,-


ABONNER
Møbel & Interiør

Dronningens gate 3
0152 OSLO
T: 21 62 78 00

Hurtigkoblinger
Møbel & Interiør Nyhetsbrev