Kanalsamspill og satsing i B2B, er tittelen på reportasjen om Kid Interiør i Møbel & Interiør nr. 4-2017 som nå

    • Publisert: 05 september 2017

Kanalsamspill og satsing i B2B, er tittelen på reportasjen om Kid Interiør i Møbel & Interiør nr. 4-2017 som nå er under distribusjon. Det fremgår også av omslaget.

Bladet er stint av fagstoff:

  • Norske klassikere: Terje Olav Eldøy
  • Bror William Stende: Klar, ferdig, kappløp!
  • TEMA: Seng og soverom
  • Organiserte kriminelle står bak piratkopiene
  • ’Skaper en digital plattform’
  • Både Fagmøbler og Skeidar posisjonerer seg i Trøndelag
  • Bransjejus: Greit å vite før du ansetter tilkallingsvikar
  • Kjede: Kid Interiør – ledsaget av portrettintervju med Kjersti Hobøl

I kjederepoortasjen heter det at snuoperasjonen Kid Interiør har gjennomført siden 2010, må være en av bransjens mest vellykkede. Nettbutikken er på plass, i samspill med de fysiske butikkene. I disse dager går Kid aktivt inn i B2B.

Les hele historien og hele pakken av fagstoff i magasinutgaven – Tegn abonnement: mobeloginterior@medievekst.no

Møbel & Interiør

Dronningens gate 3
0152 OSLO
T: 21 62 78 00

Hurtigkoblinger
Møbel & Interiør Nyhetsbrev