Møbel & Interiør nr. 4 underveis
Kanalsamspill og satsing i B2B, er tittelen på reportasjen om Kid Interiør i Møbel & Interiør nr. 4-2017 som nå
Kanalsamspill og satsing i B2B, er tittelen på reportasjen om Kid Interiør i Møbel & Interiør nr. 4-2017 som nå er under distribusjon. Det fremgår også av omslaget.
Bladet er stint av fagstoff:
- Norske klassikere: Terje Olav Eldøy
- Bror William Stende: Klar, ferdig, kappløp!
- TEMA: Seng og soverom
- Organiserte kriminelle står bak piratkopiene
- ’Skaper en digital plattform’
- Både Fagmøbler og Skeidar posisjonerer seg i Trøndelag
- Bransjejus: Greit å vite før du ansetter tilkallingsvikar
- Kjede: Kid Interiør – ledsaget av portrettintervju med Kjersti Hobøl
I kjederepoortasjen heter det at snuoperasjonen Kid Interiør har gjennomført siden 2010, må være en av bransjens mest vellykkede. Nettbutikken er på plass, i samspill med de fysiske butikkene. I disse dager går Kid aktivt inn i B2B.
Les hele historien og hele pakken av fagstoff i magasinutgaven – Tegn abonnement: mobeloginterior@medievekst.no