Wonderland satser stort i Milano
Wonderland er en av 14 norske bedrifter som er med i storsatsingen InsideNorway under den prestisjefylte møbelmessen Isaloni i Milano, som går av stabelen i begynnelsen av april hvert år.
– Her er det knallhard konkurranse om plassene. Vår inngang til Isaloni Milano åpnet seg gjennom å være med på InsideNorway-satsingen, forteller eksportmarkedssjef Tor Sandblåst i Wonderland.

InsideNorway
InsideNorway-satsingen under den internasjonale møbelmessen i Milano er et samarbeid mellom Norsk Industri møbel+interiør, næringsklyngen Norwegian Rooms, Innovasjon Norge og den norske ambassaden i Roma.
– Dette er en fantastisk arena for oss å være med på, og det er en viktig del av den internasjonale satsingen til Wonderland. Gjennom å være med på Isaloni Milano og InsideNorway-utstillingen, får vi sjekket ut responsen på produktene våre og loddet stemningen og trendene i det europeiske markedet, sier Tor Sandblåst.
Internasjonal møbelmesse
Isaloni Milano har linjer helt tilbake til 1961, og regnes som en av de mest betydningsfulle messene i internasjonal møbelbransje, der over 1300 utstillerne trekker til seg godt og vel 300.000 gjester og deltakere i løpet av messeuka.
– Vi ønsker å øke vår eksport til utvalgte markeder i Europa. Milano-messen er en flott arena og en fin anledning for oss til å bygge nye nettverk og få enda bedre oversikt over de europeiske forhandlerne vi ønsker å rette oss inn mot, sier administrerende direktør Jon Daniel Nesje i Wonderland.
Wonderland Comfort kontinentalseng stilles ut på Milano-messen.